高樓低廈,人潮起伏,
名爭利逐,千萬家悲歡離合。

閑雲偶過,新月初現,
燈耀海城,天地間留我孤獨。

舊史再提,故書重讀,
冷眼閑眺,關山未變寂寞!

念人老江湖,心碎家國,
百年瞬息,得失滄海一粟!

徐訏《新年偶感》

2012年3月12日星期一

添馬男: 要信振英



我信振英,「夢熊大師」應該唔係梁營人馬,上周六回港記者會,佢好唔專心,一邊對住咪,一邊左右兩邊望。按照無間道儍強嘅理論,但凡做事唔專心,就一定係卧底。我認為夢熊大師應該係唐營派入去嘅人,佢真正身份叫做……「陳永仁!」

佢不但能夠預知唐唐黑材料幾時爆,又能夠認識北京軍方高層,介紹佢認識社團猛人搞唐唐黑材料,而最神奇佢又大大方方向香港傳媒托出,將北京捲入黑金風雲。兩會期間大師自導自演習近平領導握手祝聖梁營人馬,但又唔覺意被另一位唐營人馬陳永棋目睹佢兩小時前霸位小動作,最後慘遭踢爆。

當一個人做事專門留低手指模,大聲高調,慌死冇人知,慌死記者唔識跟,自爆北京軍方扯線,大師真正身份,呼之欲出。可憐梁營內高手林立,如前廉政專員、商界公關高手、巿建局主席、港英心戰室大師魔僧首徒,都無法睇得清「夢熊大師」乃送上門的屠城木馬。

我信振英係清白,佢太太同賭王姨太、曾德成及鄭耀棠夫人「借庫」也好,「借票」也好,叫曾德成局長在西九聆訊中「借歪」也好,振英點會知情。西九被踢爆翌日,梁太連梁生是否出席當天活動,也向記者表示不知情。我相信佢兩公婆一係好純潔,每日只會談論那些年留學英國美好回憶。

我信振英唔識社團人士,佢差啲連「上海仔」個名都講唔出,當全港報紙已頭版報道時,他似乎對呢位社團猛人一無所知。元朗江湖飯局上,據「夢熊大師」所述,前廉政專員一坐低已表明呢餐飯 AA制,但振英昨日又否認係拉票飯局,既然唔係為咗拉票,點解前廉政專員會無端端表明要夾錢 AA制呢,以免觸犯選舉法例呢?我信振英唔會搞人黑材料,佢知有人搞曾鈺成,所以關心曾主席,兩次致電主席表達關懷。佢又話早有唐唐「私生女」照片,又吩咐競選辦人士刪除檔案。但似乎曾主席感受唔到佢關懷,公開踢爆。唐唐更激,走去報警。

我信振英,由始至終,整個選舉,真係乜都唔關佢事。即使 3 25日振英成功當選特首,其實都唔關佢事。因為真正令佢當選,係另有其人,將來管治香港,亦係另有其人。日後支聯會收檔、 2017普選特首原地踏步、立法會選舉黑金橫行、一國兩制玩完,統統都唔關梁振英事。

你們信不信?反正我就信了!