高樓低廈,人潮起伏,
名爭利逐,千萬家悲歡離合。

閑雲偶過,新月初現,
燈耀海城,天地間留我孤獨。

舊史再提,故書重讀,
冷眼閑眺,關山未變寂寞!

念人老江湖,心碎家國,
百年瞬息,得失滄海一粟!

徐訏《新年偶感》

2014年12月21日星期日

游清源: 大叔究竟有冇幫過肥龍搵水?



大叔前秘書張小明:「我可以對住LED燈火發誓, 大叔肯肯定冇幫過肥龍搵千一萬!呢個係對大叔嘅極大侮辱!須知道,大叔貴為國家領導人,區區千一萬,可謂連小菜一碟都唔算,只能算係芥辣一碟、豆瓣醬一 碟、余均益一碟!試問堂堂一個國家領導人,又點會花時間費精神去為肥龍撲碟余均益呢?侮辱!簡直係天大嘅侮辱!……對唔住,講住咁多先,我而家心情靚,古 語有云『心情靚就會『鳩嗚』,我要去旺角『鳩嗚』!最後,祝你哋歡歡喜喜迎聖誕過新年,日日去『鳩嗚』!」

肥龍出事前契仔攞命陳:「大叔 份人好樂意幫人,尤其係幫肥龍,因為肥龍同佢玩得好埋,好多時都會一齊去深圳官爛湖打高而富,而且唔係打十八個洞呢隻,而係打十九個洞嗰隻,哈哈!十八個 洞已經夠好玩,十九個洞就更加好玩到加零一!點好玩法?(睇表)唔好意思,我要趕住去做瑜伽冥想,然後再趕住去同鬍鬚曾聽輕音樂,邊聽邊開會傾『房事基 金』。」

中國有問題專家劉蕊笑:「嗱!大家要知道中國官場有一個已經浮咗面嘅潛規則,就係『過水都要濕下腳』,亦即係『摸着石頭過河都要 濕下腳』,而且官做得愈大,濕腳程度亦都會愈高,有啲仲濕到上膝頭、濕到上大髀、濕到上『士啤呔』,甚至乎『過水濕胸』都有,咁亦即係話官做得愈大,食水 就愈深。所以,表面上,大叔幫肥龍搵千一萬,好似太過濕碎,太過『雞毛鴨蒜』,但其實,極有可能係大叔打咗斧頭,而由於佢係國家領導人,所以應該打咗個好 大嘅斧頭,直頭大過程咬金個斧頭,例如話肥龍本來可以收到十一億,但係大叔就根據『一比九十九』呢個普世價值兼全球化標準,畀千一萬過肥龍,以示與國際接 軌囉!」

「來生不做強國人」鍾糟糠:「我認為大叔肯定有幫肥龍搵千一萬,理由好簡單,呢個係低等國家領導人拉低高等城市精英嘅最煞食手 段,久而久之,就可以令到高等城市精英都變埋低等人種,咁就好容易管而治之,而佐證就係送個『上海寶貝』畀佢,以示滿足港產賤男嘅兩大『我的志願』,就係 『既有錢銀,又有女人』,就係咁簡單!」